26 Kasım 2014 Çarşamba

BEN VE HOBİLERİM

Ben ve hobilerim

Hobileri yaşamak güzeldir hele uygulamak. Hobiler insanları bağılmlı ettiği gibi benide bağımlı eden bir sonssuzluk. Ben ve hobilerim deyince sevdiklerimi demekteyim. Benim hobilerimden biri olan aşk, aşkı sevmek bir hobidir, onu uygulamak mükmel bir tariftir.

Hayata hobilerimden biri ise; Futbol oynamak
Futbol tutkuyu tutkulaştıran bir oyundur amaç her zaman en iyisi olmaktır. en iyisinden derken oyunun yıldızı. oyunun yıldızı olunca ben bahsedildiğimde o an en mutlu anlarımdandır. mutluluk dediğinde aklıma gelen unsurlardan biride futboldur. Evet herkes futbol oynar ama iyi ile kötü arasında fark vardır. O fark ise sıralama olarak geçebilir, mesela oyunun yıldız oyuncusu en iyi seçildiğinden dolayı birinci sıralamayı almaktadır. arkasına baktığımızda oyunun golcüsü aklımıza gelir ve oyunu savunan kişi onlar takımı en iyi yönden koruyan zamirlerdir. o zamirlerin olmadığı an o takım veya gurup o an herşeyi kaybetmiştir. Çünki bir takımı kurtarmak için birlik olmak gereklidir, o gerekler bildirirsek oyunda guruplaşma olamadan birlik olmaktır, o birliği sağlamak ve lider olmak amacınız ise emin olun birinci olarak sırada bulunacaksınızdır.

YAZININ DEVAMI İÇİN DİĞER SAYFA GEÇİŞ YAPINIZ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder