28 Kasım 2014 Cuma

Sevdiğim sanatçılar

Merhaba arkadaşlar, ben bugun sevdiğim sanatçılar konusuna değineceğim.

Benim 4 yaşından beri kendi kendime Ahmet Kaya kliplerini hep ezberleyerek söylerdim.
Ahmet kaya benim için çok değerli ve sevdiğim sanatçıdır. Onu kaybettiğimize çok üzüntü duymuşumdur.
Ahmet kaya gibi bir sanatçının yok uğruna öldürülmesi benim için çok üzücü bir durum olmuştur, Ahmet kaya'yı nasıl sevdiysem öylede destek oldum.
Dinlemediğim klibi yok. En sevdiğim klib ise ağlama Anne adlı klibidir.
Dinlemeye doyamadığım kliplerine her geçen gün daha ilgi ve alaka alanım olmuştur. Ahmet kaya sayfalarını her zaman takip etmişimdir. Değer verdiğim ahmet kaya sanatçımızı kaybettiğimiz için çok üzgünüm.
                                       

                                                                     AHMET KAYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder