27 Kasım 2014 Perşembe

Nergiz Damla Aslanalp

Nergiz Damla Aslanalp kimdir, Damla aslanalp hakkında, Damla aslanalp kaç yaşında, Damla Aslanalp kaç yaşında ?

Damla aslanalp hakkında bilgileri, özeliklerini, oynadığı dizileri ve dizi  rolü, damla aslanalp kadim dostum dizisi, damla aslanalp çevirdiği dizileri araştırıp sizler sunmaktayız.

KADİM DOSTUM DİZİSİ HANNA GOTTENBERG KİMDİR? 
Fox TV kadim dostum dizisinde oynayan Hanna Gottenberg (Nergiz damla aslanalp) kendisi önceden Almanya'da yaşamış sonradan türk olduğunu öğrenen güzel alman kızıdır. Başarılı ve güzeliğiyle dikkat çektiren güzel oyuncu İzmir'de büyüdüğü için türkçe bilmektedir.

Nergiz damla aslanalp şuan en fenomen oyuncular arasında yer almaktadır. Kadim Dostum dizisinde başarılı rol oyayan güzel alman kız bir çok dizi tarafından oynatılmak istenmektedir.



Nergiz Damla Aslanalp 1990 Almanya doğumludur
Nergiz Damla Aslanalp Kaç Yaşında: 24
Nergiz Damla Aslanalp Boyu: 1.75
Nergiz Damla Aslanalp Kilosu: 50
Nergiz Damla Aslanalp Göz Rengi: Yeşil
Nergiz Damla Aslanalp Saç Rengi: Kestane




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder