27 Kasım 2014 Perşembe

Sevdiğim futbolcular

Bugün kişisel blogumda SEVDİĞİM FUTBOLCU'lara değinmek istedim.

Evet arkadaşlar futbol en büyük hobim olduğunu yaşmıştık, bugün ise futbol'da sevdiğim futbolcuları söyleyeceğim. Benim çok futbolcu üzerinde tutkum olmuştur ama hele bir Roben var, onun çalımları bana bir futbol oynama bağımlılığı vermiştir bugüne kadar. Onun gibi bir sağ bir sol ederek futbolcuları ezer geçer gibisine hayal etmişimdir. Futbol'cu olmak ve yıldız olmak konusuna önceden değindim.
Roben gibi bir futbolcunun görünümde değilde çalışmalarıyla bana her geçen gün daha çok takip etme hevesi vermiştir. O bir dahi diyebilirim onun hızına oyuncuyu deli edercesine yaptığı çalımlar ve atığı şık golerle bir tutku haline geldi onu izlemek. Size bir şey diyemem ama ben tam bir Roben hastasıyım.








* sizde sevdiğiniz Futbolcuları yorum bölümünden bizimle paylaşmanızı çok isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder